גדלנו לצד "ילדים ", הורינו. 

והם חשבו שזה בסדר להכות או לחלופין מילה עסיסית מגמדת לעיצוב האישיות, מותר!! לא קרה כלום

 

כיום, הורה שמרים יד על הילד שלו הוא עבריין לכל דבר ועניין

נכון שגם הם קיבלו מכות מהוריהם החמודים גם אותם אולי גימדו ויחד עם זאת  התודעה הייתה מצועפת מאוד הצלקת הנפשית של הדור הזה הוליד דור שבתוכם יש גרעין שלא מוכן לשמוע שטויות שסיפרו לו עד היום, על הורות, על זוגיות, בין האדם לבין עצמו כולל מיניותו.

ההבנה הזאת הגיעה מתוך נסיבות החיים, שגרמו לנו להבין שזוגיות וילד זה לא מה שספרו לנו.

על בסיס זה, חקרתי אני ושכמותי, כל אחד על פי צו ליבו  והמסקנה חברים,שקיימת חובה אישית ומוסרית לקבל רישיון להיות הורים.

וכדי שזה יקרה בראש ובראשונה, עלינו להפוך להיות ההורים של עצמינו להבין מהו הורה פנימי ולפתח אחד כזה בוגר לא מסוכסך כדי שאותו סכסוך לא יעבור לילדינו.

איך להפוך להיות הורים של עצמכם?

 

הורה לילד הוא "מגדלור" לפחות בהתחלה וזאת אחריות ענקית!

ולמה מגדלור?

כי לפני הכל הורה הוא תדר אנרגטי ממנו ניזון העובר ומתפתח. כשהסכסוך הפנימי שקיים באמא והאבא הוא עובר לעובר וככה הוא יוצא לעולם, מתוך נקודת פתיחה לא משהו בכלל, כשאין הורה פנימי.

כדי להפוך להורה פנימי עליך להבין מה זה להיות הורה, לפני שחושבים ליצור צאצא עבור ההמשכיות הטבעית. וההמשכיות היא ללמד את הילד להיות הוא על כל היבטיו וכשזה לא קיים בהורה, נקודת הפתיחה של הילד הרבה יותר מסובכת. כך הילדים מוצאים את עצמם בגיל 21 , לא יודעים מדוע הם פה בכלל ומה תפקידם בעולם הזה חוץ מאשר לעבוד להתחתן ולהביא ילדים לעולם. הירושה האמתית של ההורים לילד היא לא רק הכסף, אלא היכולת ללמד את הילד לעבוד עם עצמו ולהפיק מעצמו לעצמו ולעולם. כשזה לא קיים בהורה, כל שנותר לו לתת הוא כסף כדי לסתום את הפיות ולקבל מעט שקט כי הרעש הפנימי רב. זה לא משחק אהובים, משום שאנחנו מבינים שאנחנו משחקים בנפש האדם. הירושה האמתית לילד היא המפגש עם היכולות שגלומות בתוכו וזה מתחיל מאיכות הזרע והביצית וככל שההורה מפוייס יותר, מחובר לעצמו, מבין מהי אהבה עצמית ומגלם אותה במציאות- זה הדור שהוא משאיר פה וכדי שדור הסבל יעזוב את העולם ותושרש פה תודעת שפע, זה המעבר שעלינו לעשות כל אחד בד' אמותיו, הן כיחיד והן כחלק מחברה.

משפחה עבורי היא היכולת לתפעל את המשפחה שבתוכי.

הילד הפנימי, הזוג הפנימי והמוח מקבל ההחלטות מחובר לרגש.

כי אני מבינה שאין הבדל ביננו, למעט סרט חיינו, המערך הרגשי זהה לכולנו, בכולנו פורט הכעס, הקינאה, התסכול, החרדה וכד' לצד שמחה עונג וכד' בפונקצית חיים אחת

ועל המערך הרגשי עלינו להתבונן ולהכיל כי הוא שלנו והוא בא לידי ביטוי באופן שבו חונכנו וגדלנו לתוך החיים..

עליך לעצור רגע ולהתבונן אם הדרך בה אתה צועד משרתת אותך.

ואם לא, כל שעליך לעשות הוא לגדל אותך, את עצמך.

ומה זה אומר לגדל אותך?

זה אומר שמהרגע הזה אתה מבין שאתה אחראי על עצמך ב-100% אף אחד לא חייב לך כלום בחיים הללו כולל הוריך, אתה למעשה מסגל לעצמך תפיסה של "מאסטר", שחרור ההורים מאוד חשוב להמשך הדרך הבוגרת של כל ילד\ה.

עליך ללמוד לדאוג לעצמך, כלומר לדאוג שיהיה לך היכן לגור, לא משנה איזה בית, משנה מה אתה עושה ממנו כדי שיהיה לך נעים להכיר אותך, בפעולות שאתה עושה על מנת שהבית יעבוד טוב איתך. שתגיע הביתה אחרי יום עבודה ויהיה לך כייף לזרוק את המפתחות ולשבת בממלכה שלך, היכן שנעים לך.

שם אתה יוצר את נתיב חייך. זה לא חייב להיות ארמון אבל אתה יכול לעשות ארמון מחדר אחד בודד.

וכדי  שכל זה יעבוד טוב, עליך לפתח אחראיות אישית, לתחזוקה שותפת של בית בקצב שנעים לך.

ועם הכוחות הפנימיים שמנהלים אותך ולגלות מה באמת אתה אוהב ורוצה לעשות בחייך.

עליך לדאוג לתזונה בריאה עבור עצמך, במחשבה במילה במעשה במזון ובעיקר הכוונה ממנה אתה יוצא אל הדברים.

עליך לדאוג לשבת עם עצמך ולפתח את הכלי שבורא עולם העניק לך המכונה "מרכבה", "מקדש" בחיים אלה ולהבין אותו וללמוד איך לפעול מתוכו

מה שנכון לאחר לא בטוח שיהיה נכון עבורך.

לך תכיר אותך בכל היבטך, תדע לעבוד איתך בכל היבטי חייך, כולל המיניות שלך, תבין שיוני ולינגם אבר המין הנשי והגברי באו ללמד אותך משהו חוץ מאשר לזיין… יושב שם ידע עצום ועם התודעה  ובשיתוף פעולה איתך תפגוש את הפוטנציאלים הגלומים בך.

עליך לאתגר את עצמך וללמד אותך את המעבר מתודעת סבל לשפע.. אלה תודעות שחונכנו באמצעותם, אך קיים פער רגשי.

מי מחובר לשפע מרגיש ומי לסבל גם מרגיש.

ומדוע זה כל כך חשוב?

תודעת שפע מדברת על זה שיש מקום לכולנו, השפע קיים לכולנו רק לא כולם מחוברים אליו ולמה?

אדם לא מחובר לשפע שלו מכיון שהוא מנחס לו בעצמו במילה במעשה ומהיכן שהוא יוצא אל הדברים ואת כל זה הוא למד מול מפגש עם החיים.

וזה מתחיל מהבית ומתפתח עם השנים לכול כיוון שתבחר\י

אף אחד לא לימד אותו שהוא ה"מקדש", יצירת אומנות יפיפייה שעליו לדעת לתקשר את הכוחות שפועלים בתוכו ולעבוד איתם ולגלות את האוצרות שבורא עולם העניק לו, כי בכל אדם קיים כשרון כזה או אחר. לפחות אחד והשפע נמצא שם.

כל שעליכם לעשות הוא לגלות אותו.

שבו עם עצמכם בגילוי לב בפתיחות תראו את כל היבטכם, תכנסו פנימה לתוך הויתכם ותמצאו שיש אוצר גנוז בכול אחד ואחת מכם.

ועל מנת שזה יקרה עליכם ללמוד לדאוג לכם באמת, כדי שיהיה לכם טוב, כי כשלא מרגיש טוב יושב חלק שמבקש התייחסות ומשם מתחיל הכל.

על כן, אני מזמינה אתכם לעבור ביחד אתי 9 חניכות שפיתחתי, על מנת לעזור לכם להבין איך לעבוד עם עצמכם.

להבין את ה"מרכבה" הזו שנקראת אדם כשקיים הורה פנימי מפותח ולראות את ההבדל ולצמצם את הפער בין הרצוי למצוי.

אני כותבת בלשון זכר אך פונה גם לנשים.

אני פונה לכולם, אך לא מכלילה את כולם כי אני יודעת שקיים גרעין מאוד גדול של נשמות מדהימות שבחרו  דרך ועושים זאת בנוכחות בוגרת עם הורים פנימיים מפותחים.

באהבה רבה..

שרי צרפתי

פסיכותרפיסטית גופנית