סכסוך פנימי הוא דבר שאנו סוחבים עלינו כאנרגיה עוד משחר ההיסטוריה ומכוון שההיסטוריה חוזרת על עצמה אז אין ממש שינוי ועל כן, היום מעט יותר מתמיד החברה עדין בתודעת סבל.

ולמה בסבל? משום שקיים סכסוך פנימי כמעט בכל נושא בין אדם לעצמו, זוגיות מניות ועוד…

קיבלנו ספרי הכוונה כגון: התנ"ך, הברית החדשה, הקוראן ועוד, מול תודעה מוגבלת שהבינה את שהבינה ומאז אנו נעים בעולם דרך אותם ספרים שתורגמו ונטמעו בנו וזרעו בנו פחד תעשה ואל תעשה וכך אנחנו נעים בעולם.

אך פרט קטן לא למדו אותנו, שלמעשה, כל הספרים הללו מדברים על נפש האדם ואיך ליצור פיוס פנימי ובמקום זאת הפרידו אותנו מעצמינו.

על מנת שהסכסוך העולמי יעלם מהעולם, עלינו לעשות מעשה ולא סתם מעשה, אלא כזה שיפתור את הסכסוך הפנימי אחת ולתמיד ואת המלחמה הפנימית, כי ברגע שנדע לתקשר את זה בתוכנו נדע לתקשר את זה מחוצה לנו.

כל עוד האדם אינו יודע לתפעל את המכונה הזו שנקראת  אדם כך יראו חייו- בסכסוך מתמיד.

הדרך לשלווה הפנימית עוברת בנו

אני עוסקת בחקר גוף נפש רוח למעלה מ-15 שנה. הגעתי למחקר כי אני אישית הייתי בסכסוך פנימי מטורף, שבתוכו לא הבנתי איך החיים שלי נראים כפי שהם כשאני חייה בשפע שבו כל מה שרציתי קיבלתי, אך בתוכי צמחה ריקנות. המון כאב רגשי כמעט על כל נושא ובעיקר סכסוך פנימי.

לא ידעתי לדבר אותי הייתי מדברת אלי לא יפה מתבוננת בי באי שביעות רצון ואף פעם לא יכולתי לומר לעצמי שאני אוהבת אותי. המון שיפוטיות וביקורתיות והמון הלקאה עצמית.

אך הסתבר לי שקיים בי כוח חיים רב, כוח החיים הזה הוביל אותי לומר לכם לאחר מחקר וריפוי עצום!

כיום, אין תא בגופי שאני לא אוהבת. אני מתנה לכל אדם שפוגש אותי כי אני מתנה לעולם.

ואני גם יודעת שכל אחד מכם הוא מתנה לעולם ולשם כך הגעתי לעולם כדי להפגיש אתכם עם האהבה שאתם.

זה כל כך שונה לצעוד בעולם מנותק מעצמך ומחובר לעצמך. לשם כך עברתי את שעברתי, כדי להוליד את גישת  "קול האמת", לתרגל אותה איתי בקליניקה ולראות את התוצאות המדהימות שאני מקבלת ממטופלי\מתאמני ובעיקר למה שאני חשה- שפה יושב היעוד שלי

והתשוקה שלי, להפגיש אתכם עם שלכם.

באהבה רבה..

שרי שמו-אל צרפתי

פסיכותרפיסטית גופנית