פסיכותרפיה - מפגשים קבוצתיים

בואו לפגוש אותי לסדרת מפגשים מעצימה בגישה ופיתוח עם "קול האמת" קבוצת הדגל שלי
האם יצא לכם לעצור רגע, להתבונן ולהקשיב לעצמכם.
לעצור רגע, ללמוד על עצמכם ולהרגיש מה באמת מניע אתכם בחיים.
מהו אותו כוח חיים שמתנהל דרכיכם?
מול עומס החיים, גידול הילדים, הזוגיות, הmניות ומה קורה בעולמכם הפנימי בפרט.
מזמינה אתכם לעצור לפחות הפעם הזאת ולהעניק לעצמכם מתנה ענקית ולחוות הקשבה, התבוננות פנימית והתפתחות עצמית ולקחת חלק במרחב אותו אני יוצרת. ערב שכולו שלכם, זהו ערב אישי בתוך קבוצה.
ערב שהכל מתרחש בו מעצמו, כי הלב הוא המנחה אשר מוביל אתכם לראות את הדיוק קורה.
סדנה קבוצתית "קול האמת"
אני מקיימת קבוצה תהליכית, בה לומדים ומתרגלים את גישת "קול האמת" במסגרת קבוצתית. כלומר, 9 מפגשים בני עד 3 שעות, אחת לשבוע, על מנת להעניק את כוחה של הקבוצה לתהליך של כל מי שיבחר להשתתף בה. מעבר לכך, מתקיימים 2 טיפולי מגע, בכדי להשלים את הסדרה אנרגטית. מפגשי מגע אלה מתקיימים באופן פרטי, אצלי בקליניקה בתאום מראש, במחיר מיוחד למשתתפי הקבוצה. כל זאת על מנת להניע את המערכת האנרגטית, להשיל את הישן למען קליטת האנרגיה החדשה.

ועם מה אתם יוצאים לעולם? אתם יוצאים לעולם עם עם מערכת הפעלה חדשה בתפיסה שמזינה את כול המארג ושהיא הבסיס לידע ולהתנהלות אנרגטית השוטפת שלכם בחיים. מה יש בה?  יש בה את הכיוון לאפשר לכם לתרגל את המערכת האנרגטית שאתם הולכים איתה בעולם. ולמה זה נחוץ? זה נחוץ לכם על מנת לקבל תשובות ברורות לחיים. אתם לומדים איך לפתח את ה-90% המוח הנוספים שקיימים ברשותכם לקבל ידע רלוונטי לחיים שלכם וההבדל הוא שמפה אתם יוצאים ויודעים איך להשתמש בה לתועלתכם העליונה כלומר איך לתפעל את המערכת האנרגטית אחרי שהשלנו מעלינו את המיותר והמכביד בקבוצה ולעולם, אתם יוצאים אך ורק לתרגל ולראות איך חייכם מקבלים כיון וביטוי מדויק לכם.

קבוצה לזוגות, מדברים זוגיות חדשה "קול האמת

בנוסף, מתקיימת קבוצה פתוחה לזוגות. בנושאים הקשורים בתחום של בין האדם לעצמו, זוגיות וmניות. אנו נבחר מה יעלה בכול מפגש, יהיה מפגש מקרה, נוכל ללמוד עליו כולנו ונעניק את תמיכתנו האוהבת. זוהי קבוצת אהבה, שהחברים בה יעשו אהבה בכוונה ממנה נצא אל הדברים בדיבור, במבט, במגע , אחת לשבועיים..
אני קוראת לקבוצת "קול האמת ". בקבוצה הזו אני משלבת איתי מידי פעם איש מקצוע שאני מתחברת לעשייה שלו, על מנת להרחיב את עולמם של הזוגות במדעים שירחיבו את שדה הראיה בכול מה שקשור בזוגיות ומיניות ובעיקר תקשורת כדי שתצאו מכול מפגש מחוברים לתשוקה לחיים והבנות בעוד רובד שלא חשבתם עליו ויכולים ליצור שינוי רדיקלי בחייכם.

קבוצת כיוון מתוך "קול האמת" מדברים את החיים .

קבוצה נוספת לחבר'ה אחרי צבא/ הטיול הגדול, שעדין אין כיוון והכל מבולבל. ניצור קבוצה שמדברת את החיים דרך "קול האמת"  עם מעט הרחבת שדה הראיה שמסייעת לתהליך הפנימי של כל אחד שיבחר להגיע. ניצור קבוצה עם המון אפשרות לבטא את הבלבול בכדי שכולנו יחדיו ניצור את המקום המדויק לכל אחד מכם, להתקדמותכם בדרך החיים המתמשכים, לתודעת שפע. אחת לשלושה שבועות. ושימו לב, אם קיימת בכם תחושה בגוף, שכמו שאני זה לא מספיק טוב. מזמינה אתכם להתקשר ולהצטרף לקבוצה שתרגישו שאתם לא לבד בכול הסיפור הזה שניקרא חיים וביחד נפלס את הדרך בראיה אחרת וכיוון שירגיע את הרעש\בלבול.
טל' להרשמה 052-33-8000-3

אשמח להיות ולכול שאלה אני פה עבורכם.
באהבה שרי